راهنمای خرید

معرفی برند میگل

معرفی برند میگل

امروزه لوازم خانگی، به عنوان بخش جدانشدنی در زندگی انسان است. برند میگل، یکی از برندهای در‌حال پیشرفت است که در آینده نزدیک به یکی از بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی تبدیل میشود. هدف این برند ساخت محصولات با کیفیت و مطابق با سبک زندگی مدرن و کیفیت استاندارهای اروپایی است. حدودا 30 سال است که میگل در شرکت بازرگانی سنجه‌کیش فعالیت دارد و  24 ماه گارانتى و خدمات پس‌ازفروش‌ ویژه این شرکت را برخوردار مى باشد.

 

میگل ساخت کجاست؟

میگل را می توان یکی از برند های لوازم خانگی ایرانی دانست که انواع محصولات لوازم برقی کوچک آشپزخانه ها را تولید می کند.ظاهر جذاب و زیبا در کنار سبک مدرن باعث شدن افراد زیادی محصولات این برند معتبر را خریداری کنند.

محصولات میگل

چای ساز میگل: وسیله‌ای است که بودن آن در خانه، محل کار واقعا ضروری و واجب است.

 

چای‌ساز ایستاده مشکی نقره‌ای مدل GTS070BKS میگلچای‌ساز ایستاده سفید نقره‌ای مدل GTS070WS میگلچای‌ساز ایستاده مشکی مدل GTS070BK برند میگلچای‌ساز ایستاده سفید مدل GTS070W برند میگل

اتو میگل:اتو از کاربردی‌ترین وسایل هر منزلی است زیرا اگر روزی اتوی در خانه‌ای نباشد تمامی لباس‌های آن خانه چروک و نامنظم می‌شود. در گذشته اتوها تنها قابلیت گرم شدن را داشتن و اگر یک لحظه غفلت می‌کردید لباس نازنین شما به خراب می‌شود. اما امروزه اتوها دارای کفه‌ای سرامیکی هستند که حرارت را یک نواخت به محیط منتقل کنند و هم آنکه دارای قابلیت بخار هستند.

اتوی برقی آبی روشن مدل GSI120LB میگلاتوی برقی آبی تیره مدل GSI120BL میگلاتوبخار بنفش مدل GSI200WPU میگلاتوبخار آبی تیره مدل GSI200WBL میگل

 

کلام آخر:

با توجه به تلاش مداوم برای بهبود کیفیت و ارائه محصولات مطابق با استانداردهای بین‌المللی، برند میگل توانسته است به عنوان یک برند قابل اعتماد و محبوب در بازار لوازم خانگی ایران شناخته شود. در فروشگاه خانه سام تمام محصولات میگل قابل مشاهده و ثبت سفارش هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *