راهنمای خرید

معرفی و بررسی جاروبرقی سام VC – 9015

معرفی و بررسی جاروبرقی 9015 شرکت سام

این روزها بازار لوازم برقی منزل وضعیت عجیبی دارد و برای خرید هر وسیله‌ای اگر بدون تحقیق قبلی اقدام نمایید، به احتمال زیاد ممکن است خرید هوشمندانه‌ای انجام ندهید. و در این شرایط اقتصادی سخت، هزینه‌ای مازاد برای خود بتراشید.

پس از تحریم‌ واردات برندهای خارجی به خصوص سامسونگ و ال جی، پای تولید کنندگان داخلی بیش تر به بازار لوازم خانگی باز شد و اگر مشتری ای قصد خرید این لوازم را با گارانتی و خدمات پس از فروش داشت؛ به ناچار باید سمت برندهای داخلی سوق پیدا میکرد. اما اعتماد مشتریان به این برندها پایین بود و اغلب کالاهای این برندها را “بی کیفیت” مورد خطاب قرار میدادند.

در یکی دو سال ابتدایی تحریم واردات لوازم خانگی، سود زیادی نصیب افرادی گردید که کالاهای قدیمی وارداتی را در انبارهای خود دپو کرده بودند.  این افراد با قیمت‌های بسیار کاذب کالاهای خود را به فروش میرساندند.

به هر حال تولید کنندگان داخلی ناچار به افزایش تنوع و کیفیت و خدمات خود برای به دست آوردن سهم بازار بودند.  و در این بین، دو بازوی اصلی وارد و تولید کننده لوازم خانگی کره‌ای یعنی سام سرویس(سامسونگ) و گلدیران(الجی) برندهای جدید خود را با نام های به ترتیب “سام” و “جی پلاس” رونمایی و محصولات خود را به بازار ارائه کردند.

به دلیل پشتیبانی دو شرکت مطرح خدمات پس از فروش، این دو برند توانستند مسیر جذب مشتری و اعتماد سازی را با سرعت بیشتری نسبت به اکثر برندهای داخلی طی کنند و سهم زیادی از فروش بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دهند.

فروشگاه‌‎های زنجیره ای خانه سام به عنوان نماینده رسمی محصولات برند سام الکترونیک، امکان خرید تمام لوازم این برند سام به صورت نقد و اقساط و بدون واسطه برای مشتریانش فراهم کرده است. کالاهای تولیدی سام الکترونیک عبارتند از: یخچال فریزر ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و تلویزیون که همه آن‌ها در شعب حضوری خانه سام موجود بوده و با مراجعه به نزدیکترین شعبه به محل سکونتتان میتوانید خرید خود را انجام دهید. گارانتی این محصولات نیز زیر نظر شرکت سام سرویس است که در گذشته نیز خدمات پس از فروش محصولات برند سامسونگ را بر عهده داشته است.

در این مقاله به صورت مختصر به معرفی یکی از پرفروشترین محصولات برند سام یعنی جاروبرقی مدل 9015 خواهیم پرداخت که علاوه بر ظاهر بسیار جمع و جورش، میتواند یک دستیار قوی در منزل شما به منظور نظافت باشد.

 

شکل ظاهری و ظرفیت:

 

همانطور که اشاره کردیم؛ این جاروبرقی از نظر اندازه و ابعاد اصلا بزرگ و جاگیر نیست و به همین دلیل هم میتوان براحتی برای نظافت آن را جابجا کرد. و هم برای نگهداری از آن، نیاز به فضای زیادی ندارید.

از نظر طراحی این جاروبرقی شباهت زیادی به یکی از مدل‌های پرفروش سامسونگ مدل کوئین دارد.

وزن این محصول حدود 5.13 کیلوگرم و ابعاد آن  297*419*246 میلی متر است. دو چرخ بزرگ در کناره و یک چرخ کوچک در زیر جاروبرقی وجود دارد. که به واسطه آن‌ها میتوانید به راحتی محصول را بر روی زمین کشیده و جابجا کنید.

بدنه دستگاه نیز از پلاستیک شفاف با کیفیت ساخته شده است. روی پنل دستگاه دکمه‌های خاموش و روشن، سیم جمع کن و ولوم تغییر مکش وجود دارد.

همچنین یک محفظه کوچک بر روی محصول وجود داشته که همچون اکثر جاروبرقی‌های بازار، هشدار پر شدن کیسه را به کاربر میدهد.

 

پنل جلویی جاروبرقی 9015 سام

 

جاروبرقی 9015 سام دارای یک کیسه با ظرفیت 3.5 لیتر میباشد. همچنین نوع کیسه استاندارد بوده و برای تهیه مجدد میسه جاروبرقی‌تان، اصلا اذیت نخواهید شد. همچنین سام سرویس به تازگی امکانی فراهم کرده که میتوانید تمام لوزام جانبی محصولات سام را از وبسایت رسمی این شرکت تهیه کنید. برای مشاهده تمام لوازم جانبی جاروبرقی های سام، وارد این لینک شوید.

 

تصویر پاکت جاروبرقی سام مدل 9015

 

قدرت مکش و لوازم همراه:

 

با توجه به اندازه کوچک این محصول، توان مصرفی آن 2000 وات و قدرت مکش آن نیزحداکثر 550 وات میباشد.

جاروبرقی 9015 دارای سه سری به جهت نظافت قسمت های گوناگون منزل میباشد. و میتواند گرد و خاک و زباله را از تمام قسمت های منزلتان تمیز کند. طول سیم برق آن نیز 7 متر بوده و به واسطه آن، شعاع عملکرد 9 متری را در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

یکی از نکات منفی در این قسمت، عدم وجود امکان کنترل خاموش و روشن کردن و تغییر مکش از روی دسته پارویی جاروبرقی میباشد. که میتوانست برای به خصوص افراد مسن تر، قابلیتی کاربردی باشد.

 

جاروبرقی سام مدل 9015 هم اکنون با گارانتی رسمی 24 ماهه سام‌سرویس در تمام شعب خانه‌سام موجود و قابل تهیه میباشد.

هم چنین این محصول در رنگ‌های سفید، طوسی، قرمز و مشکی به بازار عرضه شده است.

 

جهت مشاهده این محصول روی این لینک کلیک کنید.

همچنین جهت مشاهده آدرس و ساعت کار شعب خانه سام نیز، وارد این لینک شوید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *